SudEdu
Turinys
  • MATEMATIKA
    • Mintinis skaičiavimas
    • Mokymosi turinys
      • 1 klasė
      • 2 klasė
      • 3 klasė
      • 4 klasė
    • Rekomendacijos mokiniams
    • Rekomendacijos tėvams
    • Rekomendacijos mokytojams
    • Pasiekimų vertinimas
  • LIETUVIŲ KALBA
    • Teksto supratimas
    • Rašyba
      • 1 – 2 klasės
      • 3 – 4 klasės
      • Teisingi atsakymai
  • PASKYRŲ NAUDOJIMAS
    • Prisijungimas
    • Mokytojo ir mokinio susiejimas
    • Mokytojo paskyra
      • Užduočių skyrimas
      • Rezultatų analizė
      • Užduočių trynimas
      • Mokinių šalinimas
      • Tekstų naršyklė
    • Mokinio paskyra
      • Rezultatų analizė mokiniams
  • SUSISIEKITE
  • PRAKTIKUOTIS

MATEMATIKA

Mintinis skaičiavimas (mentalinė aritmetika) yra puiki smegenų treniruotė, gerinanti vaiko atmintį ir dėmesio koncentraciją. Geri skaičiavimo mintinai įgūdžiai būtini ne tik geram matematikos mokymo(si) turinyje numatytų faktinių žinių supratimui, bet ir išmokimui sklandžiai atlikti matematines procedūras. Efektyvus mintinis skaičiavimas reikalauja daug praktikos ir kantrybės. Siekiate maksimalaus rezultato? Praktikuokitės kasdien - sistemingas darbas užtikrina nuoseklų ir tvarų progresą.

sudEdu funkcijos

  • Aktualaus aritmetinio veiksmo (sudėties, atimties, daugybos, dalybos, įskaitant dalybą su liekana) ir jo sudėtingumo pasirinkimas.
  • Skaitinės lygybės su nežinomuoju (dėmeniu, turiniu, atėminiu, dauginamuoju, daliniu, dalikliu) ir jos sudėtingumo pasirinkimas.
  • Praktikavimosi trukmės arba veiksmų kiekio pasirinkimas.
  • Klaidų peržiūros galimybė.

sudEdu privalumai

  • Daryti pažangą mokinio suasmenintu mokymosi keliu.
  • Taikyti ir įtvirtinti įvairias mintinio skaičiavimo strategijas (būdus).
  • Lavinti atmintį kryptingai ir tikslingai praktikuojantis aktualų mokymosi turinį.
  • Reflektuoti mokymąsi.

Mokymosi turinys

Skaitmeninėje priemonėje mokymosi turinys neskirstomas pagal klases. Mokiniai turėtų mokytis pagal savo išgales, todėl, padedami mokytojų, tėvų, renkasi jiems aktualų mokymosi turinį. Pavyzdžiui, pagal pradinio ugdymo programą daugybos lentelę pradinukai mokosi 2 klasėje, visgi, jos kartojimasis ir įtvirtinimas išlieka aktualus ir aukštesnėse klasėse.

Žemiau pateikiamas sudEdu mokymosi turinys – tai yra dalis pradinio ugdymo matematikos programoje nurodyto mokymo(si) turinio.


1 KLASĖ (skaičiai nuo 0 iki 100)

  • *Sudėtis, atimtis, sudėtis ir atimtis iki 10.
  • Sudėtis, atimtis, sudėtis ir atimtis iki 20 (vienaženklių skaičių peržengiant dešimtį).
  • Sudėtis, atimtis, sudėtis ir atimtis iki 100 (dviženklio ir vienaženklio skaičių peržengiant dešimtį).
  • Sudėtis, atimtis, sudėtis ir atimtis iki 100 (dviženklių skaičių neperžengiant dešimties).
  • Skaitinė lygybė su nežinomuoju (dėmeniu, turiniu, atėminiu).

*Tinka įgyvendinant priešmokyklinio ugdymo programą.

2 KLASĖ (skaičiai nuo 0 iki 1 000)

  • Sudėtis, atimtis, sudėtis ir atimtis iki 100 (peržengiant dešimtį).
  • Sudėtis, atimtis, sudėtis ir atimtis iki 1 000 (ne/peržengiant skaičių skyrių).
  • 1–9 daugybos lentelė (galimybė pasirinkti aktualų turinį).
  • Dalyba (iš 1–9 daugybos lentelės).
  • Skaitinė lygybė su nežinomuoju (dėmeniu, turiniu, atėminiu, dauginamuoju, daliniu, dalikliu).

3 KLASĖ (skaičiai nuo 0 iki 10 000)

  • Sudėtis, atimtis, sudėtis ir atimtis iki 10 000 (ne/peržengiant skaičių skyrių).
  • Daugyba (dviženklio, triženklio ir keturženklio skaičiaus iš vienaženklio).
  • Dalyba (iš daugybos lentelės, dviženklio, triženklio ir keturženklio skaičiaus iš vienaženklio, įskaitant dalybą su liekana).
  • Daugyba ir dalyba su pilnas dešimtis, šimtus turinčiais skaičiais.
  • Skaitinė lygybė su nežinomuoju (dėmeniu, turiniu, atėminiu, dauginamuoju, daliniu, dalikliu).

4 KLASĖ (skaičiai nuo 0 iki 1 000 000)

  • Sudėtis, atimtis, sudėtis ir atimtis iki 1 000 000 (ne/peržengiant skaičių skyrių).
  • Daugyba (daugiaženklių skaičių iš dviženklio, *daugiaženklių skaičių iš triženklio).
  • Dalyba (daugiaženklių skaičių iš vienaženklio, *daugiaženklių skaičių iš dviženklio).
  • Skaitinė lygybė su nežinomuoju (dėmeniu, turiniu, atėminiu, dauginamuoju, daliniu, dalikliu).

*Gabiesiems, aukštesnių klasių mokiniams, suaugusiems.

Rekomendacijos mokiniams

  • Praktikuokitės KASDIEN pasirinkdami jums tinkamą laiką, trukmę ar veiksmų kiekį.
  • Mokykitės nuosekliai: pradėkite nuo lengvesnių veiksmų, pereikite prie sudėtingesnių, nuo skaitinių lygybių prie skaitinių lygybių su nežinomaisiais.
  • Pasirinkdami laiko TRUKMĘ stebėkite, ar jūsų skaičiavimas greitėja. Siekite vis geresnio rezultato!
  • Analizuokite dažniausiai pasitaikančias klaidas. Sugrįžkite prie tų veiksmų, kuriuos atlikdami klydote. Prisiminkite, pasikartokite įvairias mintinio skaičiavimo strategijas (būdus). Jei reikia, prašykite draugo, mokytojo ar tėvelių pagalbos.
  • Jūsų siekiamybė – skaičiuoti mintyse greitai ir be klaidų! Sėkmės!

Rekomendacijos tėvams

Mintinis skaičiavimas yra svarbus įgūdis, kurį reikia tobulinti nuo ankstyvo amžiaus. Tėvų parama ir pagalba gali labai prisidėti prie sėkmės šioje srityje. Praktika yra labai svarbi bet kurio įgūdžio tobulėjimui – matematika nėra išimtis. Akivaizdu, jog kasdieninis matematikos mokymasis ir skaičiavimas yra puiki investicija į vaiko ateitį.

  • Skatinkite vaiką KASDIEN bent po 10 min atlikti mintinio skaičiavimo užduotis. Praktikuokitės kartu, išsikeldami sau individualius iššūkius: pasirinkite vienodą veiksmų kiekį, tačiau skirtingą sudėtingumą. Mintinis skaičiavimas yra puiki smegenų treniruotė, kuri gali padėti išlaikyti ir pagerinti smegenų sveikatą, ypač su amžiumi.
  • Su vaiku aptarkite atliktas užduotis. Tikslingai parinkdami veiksmus, nukreipkite jo mokymąsi tinkama linkme.
  • Kartu aptarkite dažniausiai pasitaikančias klaidas – taip skatinsite ir mokysite vaiką įvardyti ir šalinti mokymosi spragas.

Rekomendacijos mokytojams

Svarbu atsižvelgti į individualius mokinio mokymosi poreikius. Reguliarus ir sistemingas šios skaitmeninės priemonės naudojimas skatins mokinius taikyti, įtvirtinti kuo įvairesnes mintinio skaičiavimo strategijas bei atsirinkti jiems priimtiniausias ir efektyviausias. Nuoseklus praktikavimasis sudarys palankias sąlygas tvirtų mokinio mintinio skaičiavimo įgūdžių formavimuisi.

  • Kasdienis „apšilimas“ matematikos pamokos pradžioje. Mokytojas ir mokiniai susitaria dėl turinio, veiksmų atlikimo trukmės ar kiekio. Pasiruošimas veiklai nereikalauja jokių mokytojo laiko sąnaudų, o gaunamas rezultatas neabejotinai turi teigiamą poveikį mokinio mokymuisi. Kryptingas pasitikrinimas ir greitas grįžtamasis ryšys (pateikiamas klaidų sąrašas) padeda mokytojui ir mokiniui išsiaiškinti mokymosi spragas ir planuoti tolimesnius žingsnius. Programa veikia kompiuteriuose, planšetėse ir mobiliuosiuose telefonuose.
  • Tikslinga papildoma veikla pamokoje. Mokiniai, įsisavinę pamokos mokomąją medžiagą, gali individualiai praktikuotis mintinį skaičiavimą pasirinkdami jiems aktualų mokymosi turinį.
  • Namų darbų skyrimas. Praktikavimasis KASDIEN bent po 10 min – efektyvi smegenų treniruotė turinti ilgalaikį teigiamą poveikį: geri mintinio skaičiavimo įgūdžiai kelia mokinių pasitikėjimą savimi, skatina mokinių savivertę ir motyvaciją mokytis.

Pasiekimų vertinimas

Mokinio matematikos mokymosi pažanga ir pasiekimai apibendrinami ir ugdymo laikotarpio pabaigoje įvertinami 4 lygiais: slenkstiniu (1), patenkinamu (2), pagrindiniu (3) ir aukštesniuoju (4).

Vertinimas
  • 1 lygis – Pasikartok su pagalba!
  • 2 lygis – Mokaisi! Nesustok!
  • 3 lygis – Tobulėji! Pirmyn!
  • 4 lygis – Puikiai skaičiuoji!

LIETUVIŲ KALBA

Teksto supratimas
  • turinio komponavimas (pastraipos dėliojimas iš pabirusių sakinių);
  • struktūros išdėstymas (teksto pagal prasmę dėliojimas iš pabirusių pastraipų: pradžia, įvykio raida, pabaiga).

Sudėtingumas: teksto supratimo užduotys skirstomos į 3 sudėtingumo lygius: lengvą, vidutinį, sunkų.

Pagalba: Po trijų nesėkmingų bandymų siūloma pirmoji pagalba – pateikiamas trečdalis tinkama tvarka sudėlioto teksto. Mokinys gali pasirinkti, ar nori naudotis pagalba – ji neprivaloma. Norint pasinaudoti antrąja pagalba reikia būti išnaudojus pirmąją pagalbą ir dar tris kartus pabandyti atlikti užduotį. Tuomet bus pateikti jau du trečdaliai tinkama tvarka sudėlioto teksto. Trečiąja pagalba galima naudotis tik tuomet, kai išnaudotos primoji ir antroji pagalbos bei atlikti dar trys nesėkmingi bandymai. Tuomet mokiniui pateikiamas jau visas teisingai sudėliotas tekstas.

Rašyba
1 – 2 klasės
Užduočių kategorijos:
  • žodžio pabaiga (daiktavardžių vienaskaitos galininko ir vietininko bei daugiskaitos kilmininko);
  • įsidėmėtinos rašybos žodžiai;
  • panašiai skambančios priebalsės (k–g, p–b, t–d, ž–š, z–s) be priebalsių supanašėjimo;
  • balsės ir dvibalsės.
Sudėtingumas

Galima pasirinkti retesnius arba dažnesnius atvejus.
Retesni atvejai: maksimalus žodžių, su nežinomomis raidėmis, skaičius yra tris kartus mažesnis nei žodžių skaičius sakinyje (pvz., šešių žodžių sakinyje gali būti du žodžiai su nežinomomis raidėmis).
Dažnesni atvejai: kiekvienas žodis sakinyje gali turėti nežinomą raidę.

Pagalba

Pagalbos mygtukas atsiranda tik tuomet, kai pagalba galima bent vienam žodžiui su nežinomomis raidėmis iš šių atvejų:

    Žodžio pabaiga: klausimai, padedantys nustatyti žodžio galūnę (ką? (vns. G.), ko daug? (dgs. K.), kur? (vns. Vt.)), nurodomi paspaudus pagalbos mygtuką.
    Pavyzdys: Berniukas ieškojo akmenuk__ (ko daug?) ir pagaliukų žol__ (kur?).

    Įsidėmėtina rašyba: pagalba neteikiama.

    Panašiai skambančios priebalsės: panašiai skambančių priebalsių pora (viena iš jų yra teisingas atsakymas) rodoma visą laiką – pagalbos išjungti negalima.
    Pavyzdys: Skru__dėlytė (z/s) rado s___ygliuką (p/b).

    Balsės ir dvibalsės: balsių i–y, u–ū, e–ė poros (viena iš poros balsių yra teisingas atsakymas) nurodomos paspaudus pagalbos mygtuką.
    Pavyzdys: Vov__rėlė (e/ė) pašoko ir nuk__rė (u/ū) į lazdyną.
    Pavyzdys: Tiesos ma__še (i/y) nepaslėpsi.

3 – 4 klasės
Užduočių kategorijos:
  • žodžio pabaiga (daiktavardžio, būdvardžio, prieveiksmio, veiksmažodžio);
  • įsidėmėtinos rašybos žodžiai;
  • priebalsių supanašėjimas;
  • mišrieji dvigarsiai;
  • priešdėliai;
  • priesagos (kartais gali pasitaikyti ir šaknies balsių);
  • balsės ir dvibalsės.
Sudėtingumas

Rašybos užduotyse galima pasirinkti lengvesnes arba sunkesnes žodžių su nežinomomis pabaigomis kombinacijas.
Lengvesnės kombinacijos: tik vienas iš greta esančių daiktavardžių/būdvardžių gali būti pateikiamas su trūkstama pabaiga.
Sunkesnės kombinacijos: gali būti pateikta užduočių, reikalaujančių įrašyti gretimų daiktavardžių/būdvardžių pabaigas.
Pavyzdys:
ORIGINALUS SAKINYS: „Gilioje baloje gyveno vėžliukas.“
LENGVESNĖS KOMBINACIJOS: „Gil__ baloje gyven__ vėžliukas.“ ARBA „Gilioje bal__ gyven__ vėžliukas.“
SUNKESNĖS KOMBINACIJOS: „Gil__ bal__ gyven__ vėžliukas.“

Pagalba

Pagalbos mygtukas atsiranda tik tuomet, kai pagalba galima bent vienam žodžiui su nežinomomis raidėmis iš šių atvejų:

    Žodžio pabaiga: kadangi kompiuteriai nesupranta konteksto, tais atvejais, kai galimi keli gramatiškai teisingi variantai, bus priimtas tik originalų tekstą atitinkantis atsakymas. Paspaudus pagalbos mygtuką, šalia tokių žodžių atsiranda papildoma informacija, padedanti išsiaiškinti, kuri žodžio pabaiga bus priimta kaip teisinga. Papildomos informacijos paaiškinimas ir pavyzdžiai pateikiami žemiau.

    1. vns. (vienaskaita); dgs. (daugiskaita)
    2. Nurodo žodžio (daiktavardžio arba būdvardžio), kurio pabaigą reikia įrašyti, skaičių.
      Pavyzdys: Gelton__ (vns.) ir raudon__ (vns.) obuoliai guli ant stalo.
      Šiuo atveju, ir pabaiga „-as“ („Geltonas ir raudonas obuoliai guli ant stalo.“), ir „-i“ („Geltoni ir raudoni obuoliai guli ant stalo.“) gramatiškai būtų teisingos. Tačiau, kaip minėta ankščiau, tik pabaiga, nurodytos originaliame tekste, bus užskaitytos kaip teisingos.


    3. vns.? dgs.? (vienaskaita arba daugiskaita); vns.? prv.? (vienaskaita arba prieveiksmis)
    4. Identifikuoja atvejus, kai gramatiškai žodis gali būti vartojamas ir vienaskaita, ir daugiskaita, priklausomai nuo linksnio, arba, kai žodis gali būti vienaskaitos būdvardis arba prieveiksmis.
      Pavyzdys: Juodas debes__ (vns.? dgs.?) ram__ (vns.? prv.?) slinko link mūsų.
      Kadangi žodžio „debesis“ vienaskaitos vardininko forma „debesìs“ ir daugiskaitos galininko forma „dẽbesis“ rašomos lygiai taip pat, kompiuteris, nesuprasdamas konteksto, negali nustatyti, kuri forma yra teisinga, todėl pagalba nurodo, kad abu variantai galimi. Analogiška situacija žodžiui „ramiai“ – jis gali būti arba būdvardžio vienaskaitos naudininko forma „rãmiai“ (pavydužiui, „ramiai mergaitei“) arba prieveiksmis „ramiai̇̃“ (pavyzdžiui, „ramiai sėdėjo“).


    5. vyr.g. (vyriškoji giminė); mot.g. (moteriškoji giminė)
    6. Nurodo žodžio giminę. Padeda išsiaiškinti atsakymą, kuris bus priimtas kaip teisingas, kai žodis su nežinoma galūne gramatiškai gali būti ir vyriškosios, ir moteriškosios giminės.
      Pavyzdys: Mokytoj__ (vyr.g.) padėjo knygą ant stalo.
      Šiuo atveju, pagalba nurodo, kad atsakymas, kuris bus priimtas kaip teisingas, yra „Mokytojas“, ne „Mokytoja“.


    7. laikas (būs.l. (būsimasis laikas); es.l. (esamasis laikas); būt.k.l. (būtasis kartinis laikas); būt.d.l. (būtasis dažninis laikas)),
      skaičius (vns. (vienaskaita); dgs. (daugiskaita)),
      asmuo (Ia. (pirmas asmuo); IIa. (antras asmuo), IIIa. (trečias amuo))
    8. Tokia informacija pateikimiama šalia veiksmažodžių, kurių galūnes reikia įrašyti.
      Pavyzdys: Tebenešioj__ (es.l.,vns.,Ia.) tavo dovanotas apyrankes su savimi.
      Šiuo atveju pagalba nurodo, kad teisingas atsakymas, kuris bus užskaitytas, yra esamojo laiko vienaskaitos pirmo asmens forma „Tebenešioju“, o ne kiti gramatiškai teisingi variantai, kaip „Tebenešiojau“, „Tebenešiojame“, „Tebenešiojo“.


    Įsidėmėtina rašyba: pagalba neteikiama.
    Priebalsių supanašėjimas: pagalba neteikiama.
    Mišrieji dvigarsiai: pagalba neteikiama.
    Įsidėmėtina rašyba: pagalba neteikiama.
    Priešdėliai: pagalba neteikiama.
    Priesagos: pagalba neteikiama.

    Balsės ir dvibalsės: balsių i–y, u–ū, e–ė poros (viena iš poros balsių yra teisingas atsakymas) nurodomos paspaudus pagalbos mygtuką.
    Pavyzdys: Tiesos ma__še (i/y) nepaslėpsi.

Teisingi atsakymai

Po kiekvieno bandymo būtina ištaisyti visus neteisingus atsakymus. Po trijų nesėkmingų bandymų atsiranda naujas mygtukas („Atsakymai“), kurį paspaudus pateikiami teisingi atsakymai.

PASKYRŲ NAUDOJIMAS

!!! sudEdu paskyrų funkcija kol kas yra eksperimentinėje stadijoje, tad gali pasitaikyti techninių nesklandumų, klaidų; duomenys, įskaitant paskyras, gali būti ištrinti neperspėjus.

!!! Mes naudojame nemokamą paslaugą savo serveriui, tad jei prieš jus niekas nesinaudojo sudEdu paskyros paslaugomis kurį laiką, serveriui gali prireikti iki 2 minučių, kad „atsibustų“. Prašome kantrybės laukiant žinutės iš serverio, kai bandysite užsiregistruoti, prisijungti, peržiūrėti, ištrinti ar atlikti užduotis ir t. t. Jei laukti reikia ilgiau nei 2 minutes, pabandykite perkrauti savo interneto naršyklę.

Platforma sudEdu galima naudotis neturint paskyros. Tačiau, jei norite pilnai išnaudoti visus tinklalapio privalumus (užduočių skyrimą, rezultatų peržiūrą ir kt.), rekomenduojame užsiregistruoti.

Prisijungimas

Registracijos arba prisijungimo mygtukas „Prisijungti“ yra pagrindinio puslapio viršutiniame dešiniajame kampe. SudEdu paskyros kūrimui būtina atlikti šiuos veiksmus:

  • nurodyti jūsų elektroninio pašto adresą;
  • sugalvoti slaptažodį (nuo 6 iki 15 simbolių);
  • nurodyti savo vartotojo vardą;
  • pažymėti, jei esate mokytojas.

Svarbu įsidėmėti paskyros slaptažodį, nes jį pakeisti ar atkurti nėra galimybės. Jei pamiršote savo slaptažodį ir nebegalite prisijungti prie paskyros, parašykite mums elektroninį laišką iš elektroninio pašto adreso, kurį naudojote kurdami savąją paskyrą. Mes ištrinsime jūsų paskyrą, kad galėtumėte susikurti naują, naudodami tą patį elektroninio pašto adresą. Svarbu paminėti, kad visos užduotys, susietos su jūsų paskyra, bus ištrintos.

Mokytojo ir mokinio susiejimas

Prisijungus prie paskyros, pagrindinio puslapio viršutiniame dešiniajame kampe yra vartotojo vardas ir unikalus ID numeris. Paspaudus vartotojo vardo mygtuką, atsidaro meniu, per kurį galima patekti į puslapį „Užduotys“. Norėdami susieti mokinio ir mokytojo paskyras, mokiniai turėtų įvesti mokytojo ID numerį.

Mokytojo paskyra

Puslapyje „Užduotys“ mokytojas mato mokinių, kurie jau yra susieję savo paskyras su mokytoju, sąrašą.

Užduočių skyrimas

Paspaudęs mygtuką „Nauja užduotis“, mokytojas, naudodamasis visais galimais sudEdu užduočių nustatymais, gali priskirti naujas užduotis. Prie kiekvienos užduoties nurodykite grupės pavadinimą (pvz., dalyko pavadinimą, datą ir pan.). Atskirai skirtingiems mokiniams priskirtos užduotys (pvz., diferencijuotos užduotys pagal sudėtingumą, atlikimo būdą, laiką ir pan.), gali būti pavadintos identiškai. Užduočių grupės pavadinimas yra naudingas tuomet, kai norima peržiūrėti ar ištrinti tam tikras užduotis, nes pagal pavadinimą užduotys gali būti filtruojamos.

Šalia kiekvienos užduoties mokinių sąraše yra skritulio formos indikatorius, kuris nurodo ar užduotis atlikta (žalias), ar ne (rožinis). Paspaudus atliktos užduoties pavadinimo mygtuką, galima matyti visus užduoties nustatymus, atlikimo laiką, klaidas bei kitus duomenis. Paspaudus mokinio vardo mygtuką, galima matyti visų atliktų užduočių rezultatų suvestinę.

Maksimalus užduočių skyrimo kiekis – 6 užduotys vienam mokiniui (nesvarbu, ar jos jau atliktos, ar dar ne). Todėl, jei mokiniui jau priskirtos 6 užduotys, naują galėsite užduoti tik ištrynę vieną ar daugiau senųjų.

Rezultatų analizė

Klaidų dažnis: klaidų skaičius lyginant su atliktų veiksmų kiekiu (matematinių veiksmų, sudėliotų tekstų, įrašytų raidžių). Pavyzdžiui, 10% klaidų dažnis reiškia, kad mokinys vidutiniškai padarė vieną klaidą kas dešimt atliktų veiksmų.

Dažniausios skaičiavimo klaidos: dažniausių skaičiavimo klaidų suvestinė pateikiama lentelėje. Maksimalus rodomų klaidų kiekis vienoje užduotyje – 30 paskutiniųjų klaidų.

Dažniausios rašybos klaidos: dažniausių rašybos klaidų suvestinė pateikiama lentelėje. Klaidos gali būti rodomos atskirai arba grupuojamos pagal kategoriją (lentelėje paspauskite mygtuką „Žodžiai“ ir pasirinkite „Kategorijos“). Lentelėje, pažymėjus žodį, parodomas sakinys, kuriame šis žodis buvo pateiktas ir nurodomos pirmos trys padarytos klaidos. Vienoje užduotyje maksimaliai pateikiama 30 paskutiniųjų žodžių, kurių trūkstamos raidės nebuvo teisingai įrašytos iš pirmo bandymo.

Sudėlioti tekstai: nurodomas sudėliotų tekstų ID numeris ir klaidų skaičius, padarytas juos dėliojant. Mokytojo paskyroje, paspaudus teksto ID numerio mygtuką, galima peržiūrėti tekstą bei jo parametrus.

Užduočių trynimas

Užduotis gali ištrinti tik mokytojas, paspaudęs mygtuką „Ištrinti užduotis“. Trinant galima pasirinkti individualias užduotis arba trinti visas iš karto. Taip pat galima išfiltruoti užduotis pagal grupės pavadinimą ir ištrinti viskas kartu – užduotys su kitais grupės pavadinimais nebus ištrintos.

Mokinių šalinimas

Iš sąrašo mokiniai pašalinami mygtuku „Pašalinti mokinius“.

Tekstų naršyklė

Tekstų naršyklė leidžia peržiūrėti tekstus, skirtus turinio komponavimui arba struktūros išdėstymui. Norėdami peržiūrėti tekstą, įveskite teksto ID numerį arba paspauskite teksto ID numerio mygtuką, kuris nurodomas užduočių rezultatų suvestinėje.

Mokinio paskyra

Instrukciją, kaip mokiniui susieti savo paskyrą su mokytojo, galite rasti čia.

Mokinys jam priskirtas užduotis mato sąraše „UŽDUOTYS“. Paspaudęs užduoties mygtuką, mokinys gali matyti užduoties nustatymus ir, jei užduotis jau atlikta, rezultatus. Norėdamas atlikti užduotį, mokinys pasirenka mygtuką „Atlikti užduotį“ – užduotis bus automatiškai pradėta. Pabaigus užduotį, mokinys turi sulaukti žinutės, nurodančios, kad užduoties rezultatai buvo sėkmingai išsaugoti. Techninių problemų atveju, mokinys bus informuotas – rezultatai nebus išsaugoti ir užduotis bus rodoma kaip neatlikta.

Rezultatų analizė mokiniams

Dažniausios skaičiavimo klaidos: dažniausių skaičiavimo klaidų suvestinė pateikiama lentelėje. Maksimalus rodomų klaidų kiekis vienoje užduotyje – 30 paskutiniųjų klaidų.

Dažniausios rašybos klaidos: dažniausių rašybos klaidų suvestinė pateikiama lentelėje. Klaidos gali būti rodomos atskirai arba grupuojamos pagal kategoriją (lentelėje paspauskite mygtuką „Žodžiai“ ir pasirinkite „Kategorijos“). Lentelėje, pažymėjus žodį, parodomas sakinys, kuriame šis žodis buvo pateiktas ir nurodomos pirmos trys padarytos klaidos. Vienoje užduotyje maksimaliai pateikiama 30 paskutiniųjų žodžių, kurių trūkstamos raidės nebuvo teisingai įrašytos iš pirmo bandymo.

Turite klausimų ar pasiūlymų? Parašykite mums! Mūsų elektroninio pašto adresas: sudedult@gmail.com